نمایشگر لمسی

نوشته شده توسط:ابراهیم طاهری | ۱ دیدگاه

نمایشگر لمسی

یک چندلمسی ِهوشمندِ باریک در دستان شماست 

شارپ به‌تازگی نمایشگر 32 اینچی لمسی و فوق HD‌را با رزولوشن dpi 2160 × 3840 تولید کرده است که دارای تکنولوژی اختصاصی IGZO بوده و با ضخامت 36 میلی‌متر در بین سری‌های مشابه باریک‌ترین نمایشگر موجود قلمداد می‌شود.


این نمایشگر که PN-K322B نام دارد، دارای پایه‌ای است که شما می‌توانید به کمک آن زاویه دید مورد نیاز خود را تنظیم کنید؛ به عنوان مثال از حالت عمودی برای مشاهده مانیتور و از زاویه‌دید‌های پایین‌تر یا حالت افقی برای نوشتن و یا هرنوع عملکرد لمسی دیگر استفاده کنید.
این مانیتور به دلیل عملکرد چندلمسی هوشمند و همچنین ویژگی palm cancellation به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی و بدون اعمال فشار دست بر روی سطح مانیتور، از قلم نوری جهت انجام کارهایتان استفاده کنید؛ در حقیقت این مانیتور هوشمند نوعی الویت‌بندی را برای فرایند لمسی خود رعایت می‌کند. نوک قلم‌ لمسی که همراه با این نمایشگر ارائه می‌شود، ضخامتی برابر 2میلیمتر دارد که به کمک آن می‌توان انواع متون را نوشت و طرح‌های مورد نظر را رسم کرد.
ورودی‌های تعبیه شده درPN-K322B نظیر3 DisplayPort و HDMI در حقیقت رزولوشن 2160 × 3840 را کاملا پشتیبانی کرده و آن را قادر می‌سازند که محتوای موجود در PC را تنها با استفاده از یک کابل منتقل و با کیفیت 4K نمایش دهد.
با توجه به درخواست‌های روزافزون برای نمایشگرهایی با کیفیت فوق HD و کاربردهای وسیع آنها از مصارف تجاری تا کاربری‌های حرفه‌ای چون نمایش ویدئوها و گرافیک‌ها و همچنین قابلیت‌های عرضه نمایشگاهی در موزه‌ها، گالری‌ها و مانند آن، بازار فروشی خوبی برای این محصول شارپ که درحال حاضر تنها در ژاپن عرضه شده است، پیش‌بینی می‌شود.

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۳:۱۲
    I think the admin of this web site is genuinely working hard in support of
    his web page, as here every material is quality based material.

    نوشتن دیدگاه